عکس های آجیل عروس برای یلدا و...


تزیین آجیل شب عید عروس خانم ها

از قدیم رسم بوده برای عروس خانم ها عیدی می بردند که در این عیدی آجیل هم قرار می دادند شما می توانید آجیل های شب عید عروس خانم ها را به روش های زیر تزیین کنید.

آجیل را می توان یکی از تنقلات ثابت سفره شب یلدا دانست، که دارای تنوع بالایی نیز می باشد و می توان آن را به شکل های مختلف برای شب یلدا تزیین نمود و از این طریق زیبایی بیشتری به تزیینات شب یلدا بخشید. از این رو آشنایی با مدل های جدید و زیبا تزیین آجیل شب یلدا برای همه خصوصا تازه عروس و دامادها از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است که در این مطلب سعی می کنیم شما را با جدیدترین ایده ها در این زمینه آشنا سازیم. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین آجیل شب یلدا برای عروس و داماد :

ایده های متنوعی برای تزیین آجیل شب یلدا وجود دارد و شما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید زیباترین تزیینات آجیل را انجام دهید. همانطور که می دانید آجیل یکی از تنقلات اصلی در شب یلدا محسوب می گردد که با تزیین آن می توانید زیبایی بیشتری به تزیین سفره شب یلدا بخشید. در صورتی که قصد انجام تزیینات ساده ایی را دارید می توانید از انواع دیس یا سینی استفاده نموده و آجیل ها را کف سینی به صورت مرتب بچینید. سعی کنید چیدن آجیل ها با نظم انجام گیرد و در نهایت طرحی زیبا و خاص ایجاد شود. در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیینات ساده و متفاوت را مشاهده می نمایید.
استفاده از ظروف و تنگ های شیشه ایی زیبا نیز از جمله ایده های جالب برای تزیینات آجیل شب یلدا محسوب می گردد. بدین منظور آجیل ها را به صورت ردیف به ردیف و کاملا مرتب در ظرف شیشه ایی قرار داده و در صورت تمایل روی ظرف را نیز با آجیل به شکل گل تزیین کنید و یا از گل های طبیعی برای این کار استفاده نمایید.























Comments

Popular posts from this blog

در مورد گیاه سورنجان چه می دانید؟

فواید نخود و خواص این حبوبات برای سلامت بدن

درمان کبد چرب با پسته و سایر مغزهای آجیل