به دنیای رنگی آجیل ها خوش آمدید



یکی از نکات قابل توجه در مورد خوراکی ها تاثیر رنگ بر روی اشتها و لذت از مزه هاست. معمولا بسیاری از خوراکی هایی که برای ما طعم جذاب و منحصر به فردی دارند دارای رنگ خاص و بی نظیری هستند و اکثر مواقع در هنگام مواجهه با خوراکی های گوناگون در یک مکان مثل میز غذای مهمانی ها و یا حتی هنگام خرید در فروشگاه های بزرگ، اولویت ما چه به صورت خودآگاه و چه ناخودآگاه خوراکی هایی ست که رنگ جذابی دارند.
این رنگ های جذاب به ما در تزئین مواد غذایی و سفره آرایی کمک فراوانی می کنند چراکه اگر غذایی با رنگ معمولی ای داشته باشیم با استفاده از خوراکی های خوش رنگ می توانیم آن را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ها کنیم و مهمان هایمان را ترغیب کنیم که آن غذاها را امتحان کنند.
علاوه بر این رنگ ها و خوراکی های رنگی می توانند تاثیر بسزایی در انتخاب بچه ها در غذاها و همچنین تحریک اشتهای آنها باشد خصوصا کودکانی که در خوردن غذاها و سبزیجات به اصطلاح بد قلق هستند و سلیقه ی غذایی خاصی دارند. خبر خوب این است که رنگ های جذاب غذاها این قدرت را به شما والدین می دهد که سلیقه ی غذایی کودکان خود را تغییر دهید.
آجیل ها و مغز ها هم یکی از انواع خوراکی های طبیعی می باشند که رنگ های منحصر به فرد و گیرایی دارند و بیننده را ترغیب می کند تا مزه ی آنها را امتحان کنند.
شاید به همین خاطر است که ما در مناسبت های خاصی مثل یلدا و نوروز آجیل ها را به صورت خاص و متفاوتی تزئین می کنیم و در واقع رنگ های دوست داشتنی آجیل ها ما را تحریک می کنند تا کاری کنیم دنیای رنگی آجیل ها بیشتر از قبل دیده شوند و قبل از مزه ی دلنشین شان جذب رنگ های خوشایند آنها شویم.

Comments

Popular posts from this blog

در مورد گیاه سورنجان چه می دانید؟

فواید نخود و خواص این حبوبات برای سلامت بدن

درمان کبد چرب با پسته و سایر مغزهای آجیل